12.11.07

İthal stajyerden Movida izlenimleri

Movida sektöre yeni reklamcılar kazandırmaya devam ediyor. İşte ajansımızda 4 ay staj yapan, hollanda doğumlu Volkan'ın Movida izlenimleri.

" Ben Volkan Akdag, Hollanda'da doğdum ve büyüdüm. Zwolle Halkla Ilişkiler, Iletişim, Pazarlama, Reklamcılık ve Grafiksel Tasarım Yüksekokulu'nda öğrenciyim. Okulumuzda ögrendiklerimizi uygulamak ve iş hayatının inceliklerini öğrenmek için bir staj dönemi var. Ben de stajımı Türkiye'de yapmak istedim ve internetten MOVIDAPLUSMAP'ın adresini buldum. Şirketle iletişim kurdum ve beni kabul ettiler.

MOVIDAPLUSMAP'in staj hayatımdaki önemi çok büyük. MOVIDAPLUSMAP'te 4 aylık stajım boyunca çok sey öğrendim. Gelecekte hangi işi yapmak istediğimden emin olmak için Müşteri ilişkileri, Stratejik planlama departmanı ve Kreatif bölümlerde staj gördüm. Müşterilerle nasıl ilişki kurulur, nasıl davranılır, samimiyet derecesi ne olmalı ve bunlar profesyonel anlamda nasıl yapılır gibi önemli işleri Müşteri ilişkileri bölümünde öğrendim. Bu tecrübeden sonra Strateji departmanında rekabet analizleri ve araştırmalar konusunda bilgim arttı. Bu bölümde ben geleceğimi buldum, araştırmayı seven bir insan oldugumun farkına vardım. Böylece gelecekte pazarlama bölümünde eğitimime devam etmeye karar verdim.

Tabi kreatif ekibi unutmamak lazım. Bir çok fikir tartismalarına şahit oldum, yeni fikirler öğrendim, en önemlisi kreatif olmanın hiç kolay olmadığını öğrendim. Orijinal ve etkili olmak yeni bir fikir üretmek ya da bir fikri geliştirmek için cok önemli. Gittiğim fotoğraf çekimleri ve radyo spotu produksiyonları da bakış açımı değiştirdi. Bu gördüğüm ve yaşadığım güzel tecrübeden bir reklam ajansının nasıl calıstığını öğrenmiş oldum. Yani MOVIDAPLUSMAP'ta kendimi stajyer gibi hissetmedim.

Çalışanlardan gördüğüm sıcak ilgi bana uzaktaki ailemin özlemini unutturdu. Sabahları simit ve çay sohbeti, terasta kahvaltılar ve yaş günleri benim hayatımda unutulamayacak güzel ve özel anılar. Ajanstaki çalışanlar sanki bir aile gibi beraber hareket ediyorlar ve herşeyi paylaşıyorlar. Bu benim cok hoşuma gitti. MOVIDAPLUSMAP'ın hayatımda cok önemli bir yeri var.Stajımda bana yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim. Tüm MOVIDAPLUSMAP çalışanlarına bol şans ve muhteşem bir gelecek temenni ederim. Sevgilerimle, Volkan AKDAG."

Biz de Volkan'ın bize hazırladığı nefis Hollanda yemekleri ile dolu sofralarını unutmayacağız. Ajansımıza gelen en renkli ve emektar stajyerlerden birisiydi :) . Sanırım ajanstaki tüm arkadaşlar bu fikrime katılıyordur.

Bu ay yine 3 stayjerimiz var, onlar da ajansımızdaki stajlarını bitirdikten sonra sizlerle görüşlerini paylaşacaklar.

Hiç yorum yok: