22.4.06

Yeni tema!

Zaten yeni olan blog'umuza, hafta sonu yaptığım 4-5 saatlik bir çalışma sonucu, çok daha şık olduğuna inandığım yeni bir tema kazandırdım. Bunun için blogger-templates.blogspot.com'da yer alan K2 şablonunu kullandım. Temanın yaratıcılarına teşekkür ediyorum. Burada benim en büyük rolüm, bana çok garip ve karmaşık gelen XHTML kodlarıyla boğuşarak tüm temayı Türkçeleştirmeyi başarmam oldu. Tabii sağ sütunda yer alan "Contributors" hariç. Zira öyle sanıyorum ki o başlık, blogspot.com'la olan bağlantılarla ilgili ve ben onu nasıl değiştireceğimi şu an için bilmiyorum.

Yeni temamızın en önemli özelliği bize nefis permalink olanakları sunması. Şöyle ki, gönderilen yazının başlığına veya hemen yanında mouse'la üzerine gelindiğinde beliren "yorum" başlığına tıklandığında, o yazıyla ilgili tüm yorumları toplu halde görebiliyoruz ve aynı sayfadan yeni yorumlar ekleyebiliyoruz. Yine başlığın altında yer alan mavi renkli "bu yazıyı gönder" linkine tıkladığımızda karşımıza minik bir form çıkıyor. Yayınlanmış yazıyı buradan istediğimiz bir arkadaşımızın email adresine de gönderebiliyoruz.

Tüm yayıncı arkadaşlarıma, takipçilerimize, okurlarımıza güle güle kullanacakları ve yararlanacakları basit, anlaşılır ve sade bir blog teması sunabildiysem ne mutlu bana :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Elina sağlık Emrah. Böyle hem daha sade, hem de kullanımı kolay olmuş.

Adsız dedi ki...

emrah,
contributors'u turkceye cevirmen gayet kolay. istersen yardımcı olabilirim.

yine de eline saglık.

ender emiroglu

Adsız dedi ki...

Yardımların için teşekkürler Ender. Artık orası da Türkçe!